Slide toggle

راههای افزایش فروش مسکن در کوتاه مدت

درست است که ساخت مسکن و همچنین دکوراسیون داخلی آن بسیار مهم است و می تواند احتمال فروش آن را بالاتر ببرد؛ اما با توجه به بازار فعلی مسکن، خرید و فروش مسکن با شرایط خاصی انجام می‌شود. در نتیجه باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد تا فروش مسکن افزایش پیدا کند.

مهندسی فروش کمک می کند تا شما در فروش مسکن هوشمندانه تر عمل کرده و در نتیجه به نتایج بهتری در کوتاه مدت دست پیدا کنید.
در ادامه سعی می کنیم با بهره گرفتن از تکنیک های مهندسی فروش، راه هایی را برای افزایش فروش مسکن در کوتاه مدت به شما ارائه دهیم.

توجه به مشتری

یکی از راه های افزایش فروش این است که مشتریانی که به صورت بالقوه وجود دارند را به مشتریان واقعی تبدیل نمایید. برای این کار کافی است به تمامی مشتریان خود توجه کنید.

شما با توجه به مشتری به او این حس را القا می کنید که تنها برای راه انداختن کار او مأمور شده اید و در نتیجه تمام تلاش خود را برای فروش بهترین مسکن به وی به کار خواهید بست.
شما باید این حس را به مشتری القا کنید که او یک مشتری منحصر به فرد برای شماست و شما تمام وقت و انرژی خود را برای یافتن یک مسکن مناسب برای وی صرف خواهید کرد.

مشتریان سخت را انتخاب کنید

از راهکارهایی که برای بالا بردن احتمال فروش مسکن مورد توجه قرار می گیرد این است که سعی کنید کارهای دشوار را در روال مهندسی فروش خود جای دهید.

مواجه شدن با مشتریان سرسخت احتمال فروش مسکن را برای شما بالا می برد! در واقع بسیاری از فروشندگان تمایلی برای کار کردن با برخی از مشتریان ندارند؛ اما شما می توانید هوشمندانه و هدفمند با مشتریانی که از دور کمی خشن به نظر می رسند، اما خوش حساب و خوش قول هستند کار کنید.

پیشنهاد فروش دهید

شما با پیشنهاد دادن مسکن های متعدد می ‌توانید به مشتریان این انگیزه را بدهید که بهترین خرید را در مجموعه شما به سرانجام برسانند.

کافی است علاوه بر مسکن هایی که مد نظر آن ها است، برخی ملک های دیگر را نیز به آن ها نشان دهید تا پیشنهادات شما تکمیل شده و در نتیجه مشتری با تنوع بهتری از گزینه های پیش رو مواجه شود.

خاص بودن خود را نشان دهید

توجه به قرار دادن شرایط ویژه یکی از نکاتی است که باعث می شود مشتری علاقه خوبی نسبت به مسکنی که توسط شما ارائه می شود نشان دهد.

این شرایط ویژه هم می تواند پیشنهاداتی در زمینه فروش اقساطی یا شرایطی باشد و هم نشان دادن برخی از قابلیت های خاص ملک پیشنهادی شما! برای مثال در هنگام نشان دادن ملک، اگر از پنجره دوجداره با کیفیت در ساخت بنا استفاده شده و صدای محیط خارج را به صورت کامل می گیرد، این موضوع را به صورت عملی به مشتری نمایش دهید.

نمایش آواتار نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *